„Logo” i „Playboy” z największymi spadkami
W sierpniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn dotknięte zostały spadkiem sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, najmniejszą stratę zanotował zaś liderujący rankingowi „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z w stosunku sierpnia roku ubiegłego - 2,27 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 216 egz., a tytuł awansował z pozycji drugiej.
Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 3,01 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 58 853 egz.
Podium zamyka magazyn „Logo” (Agora), który stracił najwięcej w zestawieniu - 28,12 proc. i zanotował wynik sprzedażowy wynoszący 50 764 egz. Sporo (19,28 proc.) stracił też plasujący się na miejscu czwartym „Playboy” (Marquard Media Polska).
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 216 | 62 635 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 58 853 | 60 680 |
Logo | 50 764 | 70 624 |
Playboy | 49 126 | 60 861 |
Stuff | - | - |
Forbes. Profit | 34 693 | 39 419 |
W sierpniu br. w porównaniu z lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej (9,67 proc.) zyskało „Logo”.
Poświęcony gadżetom magazyn „Stuff” (Ginza Media Group) miał w tym roku łączone wydanie lipcowo-sierpniowe, którego sprzedaż ogółem wyniosła 17 824 egz.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 216 | 61 195 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 58 853 | 54 643 |
Logo | 50 764 | 46 287 |
Playboy | 49 126 | 45 828 |
Stuff | - | 17 824 |
Forbes. Profit | 34 693 | 33 197 |
Dołącz do dyskusji: „Logo” i „Playboy” z największymi spadkami