„Nowy gatunek sklepu”. Lisek startuje z kampanią wizerunkową
Lisek, oferujący dostawę zakupów spożywczych w 10 minut, ruszył z nową kampanią wizerunkową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i inne podmioty z rynku e-grocery.
Przekaz kampanii pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” jest prosty - niezależnie od okoliczności składania zamówienia Lisek niezawodnie przybywa z zakupami nawet w 10 minut. Marka poprzez groteskowe i abstrakcyjne, choć z życia wzięte sytuacje pokazuje, co wnosi Lisek.App w codzienne życie klientów - wygodę, świeżość produktów i pewność szybkiej dostawy.
W nowych formatach promowanych w kampanii online marka opowiada o bohaterach, którym przytrafiają się różne historie, a Lisek dostarcza im pasujące lub niepasujące do nich produkty. W ten sposób usługa promuje różne kategorie produktowe m.in: warzywa, owoce, pieczywo, dania gotowe czy mięso.
- Lisek.App to sklep, w którym można zrobić codzienne zakupy i dostać je pod drzwi w kilkanaście minut. Nie jest to usługa awaryjna dla wybranych tylko nowa forma robienia zakupów. Wierzymy, że to zakupy przyszłości. Chcemy o tym opowiadać w sposób nowoczesny i zgodny z odważnym charakterem marki. Stąd wybór bezpretensjonalnych i pełnych humoru pomysłów wpisujących się w aktualne trendy i dostosowanych do kanałów komunikacji, z których korzysta nasza grupa docelowa - mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App.
W ramach kampanii powstały spoty wideo oraz formaty statyczne. Kampania obejmuje działania digital, wideo na żądanie oraz kanały social mediów: Facebook, Instagram, Tik-Toku YouTube, Twitch.
Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmują się agencje: Patoagencja oraz Rozgłos. Marka współpracuje również na stałe z serwisem Donald.pl odpowiedzialnym za przygotowywanie na potrzeby współpracy treści w social mediach takich jak pasty internetowe i memy, które są stałym elementem komunikacji Liska.
Lisek: milion zamówień w 2022 r.
Aplikacja Liska została pobrana już ponad 650 000 razy na telefony z systemami Android i iOS. W 2022 roku w ramach usługi dostarczono milion zamówień. Zakupy z Liska można zamówić przez aplikację Lisek.App lub stronę sklep.lisek.app.
Lisek został założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Obecnie działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: „Nowy gatunek sklepu”. Lisek startuje z kampanią wizerunkową