Lighthouse prowadzi kampanię edukacyjną „Czysty Spokój” marki Domestos
Ruszyła kampania edukacyjna „Czysty Spokój” realizowana przez firmę doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dla marki Domestos (Unilever).
W ramach współpracy Lighthouse jest odpowiedzialne za strategię oraz egzekucję kampanii w obszarze media relations, social media oraz digital.
Kampania edukacyjna „Czysty spokój” to inicjatywa mająca na celu szerzenie praktycznej wiedzy na temat tego, jak walczyć z zagrożeniami zawiązanymi z wpływem bakterii i wirusów na zdrowie poprzez proste zmiany nawyków higienicznych związanych ze sprzątaniem.
Akcję edukacyjną wspierają eksperci: Dr hab. n. med. Tomasz Dzieciątkowski (wirusolog), Elżbieta Pogoda (biolog) oraz prezenterka telewizyjna Urszula Chincz (Ula Pedantula).
W ramach kampanii został zrealizowany także materiał edukacyjny w formie wideo.
Za projekt z ramienia agencji Lighthouse odpowiadają konsultanci - Agnieszka Krysztofowicz, Tomasz Jaros z zespołem healthcare i Małgorzata Kilian.
Współpraca nawiązana została w wyniku rekomendacji agencji Edelman UK.
Dołącz do dyskusji: Lighthouse prowadzi kampanię edukacyjną „Czysty Spokój” marki Domestos