Lidl wraca z maskotkami Lidlaki z Ryneczku
Sieć sklepów Lidl Polska wprowadza do swojej oferty po raz kolejny w tym roku „Lidlaki z Ryneczki”. W sprzedaży jest pięć warzywnych maskotek w cenie 9,99 zł.
Od poniedziałku 1 października w sklepach Lidl będzie można kupić pięć maskotek w kształcie warzyw i owoców. Ich nazwy to Chrupiąca Kukurydza, Egzotyczne Mango, Wielka Dynia, Aksamitne Awokado i Aromatyczny Czosnek. Każda zabawka kosztuje 9,99 zł. Marketer nie podaje, czy akcja będzie wspierana kampanią promocyjną.
To już druga w tym roku akcja Lidla z tymi pluszakami – sieć sprzedawała je też w lipcu br., ale wtedy były dwa złote droższe i kosztowały po 11,99 zł.
"Lidlaki z Ryneczku" po raz pierwszy pojawiły się w Lidlu w sierpniu ubiegłego roku. Maskotki, skierowane głównie do najmłodszych, mają zachęcać ich do spożywania warzyw i owoców. W pierwszej edycji zabawki kosztowały 9,99 zł.
Lidl Polska ma w całym kraju ponad 600 sklepów.
Od kilku tygodni główny konkurent Lidla – sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) – oferuje swoim klientom pluszaki – Słodziaki. Są to maskotki leśnych zwierzątek, a akcja „Gang Słodziaków” ma promować przede wszystkim czytanie. Maskotki można kupić z cenie regularnej 49,99 zł. Można jednak otrzymać je również bezpłatnie – po zebraniu odpowiedniej liczby punktów, którymi premiowane są zakupy w Biedronce.
Dołącz do dyskusji: Lidl wraca z maskotkami Lidlaki z Ryneczku