LG Chocolate na nowym formacie reklamowym 'bottom-layer'
Starcom NEXT wprowadził nowy format reklamowy na potrzeby kampanii LG Chocolate.
Bottom-layer jest reklamą emitowaną pod treścią serwisu. Pozwala na pokazanie innowacyjnych cech reklamowanego produktu i angażuje uwagę internauty.
Starcom NEXT, ten format reklamy wykorzystał potrzeby kampanii telefonu LG Chocolate.
- Chocolate to telefon będący odpowiedzią na najnowsze trendy. Posiada dotykową klawiaturę i nowoczesny wygląd. Cechy te zostały pokazane w kreacji emitowanej 5 lipca na Wirtualnej Polsce. Hasło kampanii to "Obudź go dotykiem" - mówi Adam Wysocki, Managing Director Starcom NEXT.
Za zakup mediów i strategię komunikacji odpowiada Starcom NEXT, który jednocześnie koordynuje, na potrzeby kampanii, prace agencji interaktywnej ARC Worldwide.
Kampania LG Chocolate trwa przede wszystkim w Internecie, ale również w prasie. Czas trwania kampanii to prawie cały lipiec.
Dołącz do dyskusji: LG Chocolate na nowym formacie reklamowym 'bottom-layer'