Lekko i pikantnie w KFC
W restauracjach KFC pojawiła się nowa pozycja w menu - niskokaloryczna sałatka Piccante.
Nowa sałatka Piccante to wiosenna propozycja KFC, przygotowana z myślą o osobach aktywnych, dbających o linię i ceniących zdrowe odżywianie. Sałatka jest kompozycją pięciu rodzajów sałat, ostro panierowanego kurczaka, żółtego sera Cheddar, pestek dyni oraz sosu jogurtowego z chili i kolendrą. Sałatka Piccante jest dostępna w restauracjach KFC, w dostawie do domu oraz na wynos w cenie 8,99 zł. Sałatkę można również zakupić w zestawie z sokiem owocowym (200 ml) oraz wiśniowym deserem jogurtowym (150g) w cenie 13,99 zł – podano w komunikacie.
Celem najnowszej promocji jest poinformowanie o nowym, alternatywnym produkcie w restauracjach KFC, dalsze urozmaicenie menu oraz utrzymanie stałego wzrostu sprzedaży.
„Piccante” otrzyma wsparcie w kampanii telewizyjnej, która trwać będzie do 29 maja. 30 sekundowe spoty reklamowe są emitowane w telewizji Polsat, TVN7, TV4, Puls, Tele5, At Media oraz MTV&Viva. Spoty podkreślają dwie główne cechy nowej sałatki Piccante, czyli „zielona” i „ostra”.
Dodatkowo przygotowano nowe materiały POS, które na czas trwania promocji zmieniły wystrój restauracji KFC. Pomysł kreatywny opiera się na pokazaniu produktów w lekkim, wiosennym klimacie. Zdjęcie sałatki natomiast prezentuje jej bogactwo - głównie poprzez różnorodność i wielość składników.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Red8. Strategię najnowszej promocji opracowała firma Synergy Marketing Partners. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.
Promocja sałatki „Piccante” trwać będzie do 5 czerwca 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Lekko i pikantnie w KFC