Lek na kaca reklamuje się na kanapkach
Pod hasłem "Na poimprezowy ból głowy!" prowadzona jest nietypowakampania reklamowa leku Alka-Prim. Jej nośnikami są kanapkisprzedawane w warszawskich biurowcach.
Kampania reklamowa produkowanego przez Polpharmę leku Alka-Primprowadzona jest pod nawiązującym do karnawału hasłem "Napoimprezowy ból głowy!". W akcji wykorzystywane są nietypowenośniki: naklejki na kanapki i zestawy lunchowe sprzedawane wwarszawskich biurowcach.
Rozpoczęta w ubiegłym tygodniu akcja obejmuje 65 tys. nośnikówzawierających slogan reklamowy i logo Alka-Prim. Kreacją kampaniizaplanowanej do 16 stycznia zajęła się agencja Brainshop U-boot,która przy przeprowadzaniu akcji współpracuje z domem mediowymUniversal McCann.
Dołącz do dyskusji: Lek na kaca reklamuje się na kanapkach