SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w kwietniu 2016 roku wyniosła 62 397 egz.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 43 436 egz., wyższym o 6,18 proc. niż rok wcześniej.

Na ostatnią pozycję podium (z miejsca pierwszego) spadł zaś „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 688 egz., po spadku o 2,08 proc.

6. miejsce zajął „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 16,89 proc. do 32 793 egz. Tytuł ten w kwietniu 2015 roku był czwarty.

Największy spadek , wynoszący 49,16 proc. do 11 770 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 8.

ZKDP

kwiecień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 973

63 395

62 397

-

-

-

-

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

43 436

43 436

70 000

40 906

40 906

6,18%

Mój Kucyk Pony

58 211

42 688

42 688

58 990

43 593

43 593

-2,08%

Księżniczka

52 265

35 877

35 877

55 085

37 348

37 348

-3,94%

Świnka Peppa Magazyn

42 951

35 086

35 086

-

-

-

-

Lego Friends. Magazyn

44 770

33 593

32 793

49 915

28 055

28 055

16,89%

Auta

35 000

21 900

21 900

40 000

23 020

23 020

-4,87%

Kubuś i Przyjaciele

36 000

11 770

11 770

38 000

23 150

23 150

-49,16%

W kwietniu 2016 roku w porównaniu do marca 2016 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,89 proc.) pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”. Najwięcej, również i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 46,05 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 973

63 395

62 397

69 925

65 026

64 127

-2,70%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

43 436

43 436

65 000

44 846

44 846

-3,14%

Mój Kucyk Pony

58 211

42 688

42 688

58 350

39 567

39 567

7,89%

Księżniczka

52 265

35 877

35 877

55 350

38 066

38 066

-5,75%

Świnka Peppa Magazyn

42 951

35 086

35 086

-

-

-

-

Lego Friends. Magazyn

44 770

33 593

32 793

44 969

35 374

35 374

-7,30%

Auta

35 000

21 900

21 900

37 640

28 905

28 905

-24,23%

Kubuś i Przyjaciele

36 000

11 770

11 770

36 200

21 817

21 817

-46,05%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polones Copue
Co z tych dzieci wyrośnie? Za moich czasów było Płomyk i Świerszczyk, a nie jakieś agresywne Ninja.
odpowiedź
User
Lego Friends
Zapraszam do mnie na kanał, opisuje magazyn Lego Friends youtube.com/watch?v=Mh87YjsNI7Q
odpowiedź