„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w kwietniu 2016 roku wyniosła 62 397 egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 43 436 egz., wyższym o 6,18 proc. niż rok wcześniej.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca pierwszego) spadł zaś „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 688 egz., po spadku o 2,08 proc.
6. miejsce zajął „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 16,89 proc. do 32 793 egz. Tytuł ten w kwietniu 2015 roku był czwarty.
Największy spadek , wynoszący 49,16 proc. do 11 770 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 8.
ZKDP | kwiecień | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Lego Ninjago | 69 973 | 63 395 | 62 397 | - | - | - | - |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 43 436 | 43 436 | 70 000 | 40 906 | 40 906 | 6,18% |
Mój Kucyk Pony | 58 211 | 42 688 | 42 688 | 58 990 | 43 593 | 43 593 | -2,08% |
Księżniczka | 52 265 | 35 877 | 35 877 | 55 085 | 37 348 | 37 348 | -3,94% |
Świnka Peppa Magazyn | 42 951 | 35 086 | 35 086 | - | - | - | - |
Lego Friends. Magazyn | 44 770 | 33 593 | 32 793 | 49 915 | 28 055 | 28 055 | 16,89% |
Auta | 35 000 | 21 900 | 21 900 | 40 000 | 23 020 | 23 020 | -4,87% |
Kubuś i Przyjaciele | 36 000 | 11 770 | 11 770 | 38 000 | 23 150 | 23 150 | -49,16% |
W kwietniu 2016 roku w porównaniu do marca 2016 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,89 proc.) pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”. Najwięcej, również i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 46,05 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Lego Ninjago | 69 973 | 63 395 | 62 397 | 69 925 | 65 026 | 64 127 | -2,70% |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 43 436 | 43 436 | 65 000 | 44 846 | 44 846 | -3,14% |
Mój Kucyk Pony | 58 211 | 42 688 | 42 688 | 58 350 | 39 567 | 39 567 | 7,89% |
Księżniczka | 52 265 | 35 877 | 35 877 | 55 350 | 38 066 | 38 066 | -5,75% |
Świnka Peppa Magazyn | 42 951 | 35 086 | 35 086 | - | - | - | - |
Lego Friends. Magazyn | 44 770 | 33 593 | 32 793 | 44 969 | 35 374 | 35 374 | -7,30% |
Auta | 35 000 | 21 900 | 21 900 | 37 640 | 28 905 | 28 905 | -24,23% |
Kubuś i Przyjaciele | 36 000 | 11 770 | 11 770 | 36 200 | 21 817 | 21 817 | -46,05% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem