„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Magazyn Mia and Me”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w styczniu 2016 roku wyniosła 62 974 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 10,83 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 42 466 egz., wyższym o 12,51 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten przed rokiem był trzeci.
Na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 566 egz., po jednak wzroście o 5,10 proc.
10. miejsce zajął „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,37 proc. do 22 458 egz. Tytuł ten w styczniu 2015 roku był 12 - ostatni.
Z kolei największy spadek, wynoszący 58,34 proc. do 14 122 egz., odnotował „Magazyn Mia and Me” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 12.
ZKDP | styczeń | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago | 69 941 | 62 974 | 62 974 | 59 964 | 56 818 | 56 818 |
Mój Kucyk Pony | 58 200 | 42 466 | 42 466 | 60 000 | 37 745 | 37 745 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 68 000 | 41 566 | 41 566 | 70 000 | 39 549 | 39 549 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 996 | 34 763 | 34 763 | 42 978 | 31 181 | 31 181 |
Lego Friends. Magazyn | 44 662 | 34 421 | 34 421 | 49 923 | 29 777 | 29 777 |
Księżniczka | 52 000 | 31 193 | 31 193 | 62 244 | 49 328 | 49 328 |
Scooby - Doo! | 69 988 | 31 207 | 30 368 | 79 961 | 59 197 | 58 799 |
Kubuś i Przyjaciele | 36 200 | 24 429 | 24 429 | 39 000 | 22 755 | 22 755 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 42 000 | 22 700 | 22 700 | 50 000 | 37 738 | 37 738 |
Magazyn MiniMini | 39 987 | 22 458 | 22 458 | 39 988 | 18 972 | 18 972 |
Auta | 38 000 | 17 969 | 17 969 | 43 000 | 22 203 | 22 203 |
Magazyn Mia and Me | 42 977 | 14 122 | 14 122 | 44 956 | 33 900 | 33 900 |
W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,96 proc.) pochwalić się mógł „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła „Księżniczka” (również Egmont Polska) - było to 14,05 proc.
ZKDP | miesiąc | |||||
Wirtualnemedia.pl | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago | 69 941 | 62 974 | 62 974 | 69 806 | 48 736 | 48 736 |
Mój Kucyk Pony | 58 200 | 42 466 | 42 466 | 58 000 | 37 432 | 37 432 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 68 000 | 41 566 | 41 566 | 68 000 | 42 321 | 42 321 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 996 | 34 763 | 34 763 | - | - | - |
Lego Friends. Magazyn | 44 662 | 34 421 | 34 421 | 44 622 | 37 789 | 37 789 |
Księżniczka | 52 000 | 31 193 | 31 193 | 49 971 | 36 294 | 36 294 |
Scooby - Doo! | 69 988 | 31 207 | 30 368 | 69 992 | 24 966 | 23 880 |
Kubuś i Przyjaciele | 36 200 | 24 429 | 24 429 | 36 000 | 18 600 | 18 600 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 42 000 | 22 700 | 22 700 | 42 000 | 16 336 | 16 336 |
Magazyn MiniMini | 39 987 | 22 458 | 22 458 | - | - | - |
Auta | 38 000 | 17 969 | 17 969 | 38 200 | 17 310 | 17 310 |
Magazyn Mia and Me | 42 977 | 14 122 | 14 122 | - | - | - |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”