LEGO z pierwszą reklamą klocków dla dorosłych w telewizji
Firma LEGO rozpoczęła pierwszą dla marki LEGO Adults (klocki dla dorosłych) kampanię reklamową w telewizji. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Initiative (Mediabrands).
Marketer wraca z komunikacją serii klocków LEGO dla dorosłych oraz z nowymi, humorystycznymi spotami.
Po ubiegłorocznym sukcesie kampanii LEGO Adults Welcome firma wraca z nową odsłoną promocji klocków dedykowanych dorosłym. Tym razem marketer zdecydował się na jeszcze szerszą komunikację, obejmującą nie tylko media digitalowe, ale również telewizję.
Celem kampanii LEGO „Adults welcome” jest pokazanie szerokiego portfolio produktów.
- W komunikacji opowiadamy o tym, że układanie klocków pomaga odstresować się i odnaleźć wewnętrzny spokój. W zabieganej codzienności zestawy LEGO dla dorosłych oferują pełne skupienia zajęcie, które angażuje ręce i umysł. To jeden ze sposobów na kreatywny relaks oraz szansa na niezapomniane wrażenia. Klocki LEGO dedykowane osobom dorosłym to nie tylko odzwierciedlenie ich pasji jak motoryzacja, podróże czy filmy, ale także wspaniałe ozdoby wnętrza, jak choćby Drzewko bonsai, Bukiet Kwiatów czy obrazy z serii LEGO Art” - mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.
W kampanii poza standardowym wsparciem w telewizji oraz w digitalu, emitowany jest także interaktywny „prezentownik”, w którym pokazano szersze portfolio produktów.
Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Initiative, natomiast za produkcję odpowiada wewnętrzna agencja LEGO.
Dołącz do dyskusji: LEGO z pierwszą reklamą klocków dla dorosłych w telewizji