Legia przedłużyła umowę sponsorską z "Królewskim"
Klub piłkarski Legia Warszawa przedłużył o trzy lata umowę z dotychczasowym sponsorem głównym - marką "Królewskie". Logo firmy nie będzie jednak widniało na centralnym miejscu koszulki - zostało przeniesione na ramię.
"Dotychczasowa współpraca była wzorcowa, wręcz idealna. Sponsor nie tylko wykorzystywał Legię w celach marketingowych, ale i podnosił jej wartość medialną" - ocenił prezes klubu Leszek Miklas.
Jednocześnie prezes wyjaśnił, że władze nadal prowadzą negocjacje z firmami, które chciałyby pełnić funkcję sponsora głównego. Bliskie finalizacji rozmowy z jedną z firm zostały przerwane po tym jak podczas wyjazdowego meczu Pucharu Intertoto z Vetrą Wilno chuligani zdemolowali stadion i bili się z policją.
Decyzja o zmianie roli dotychczasowego sponsora to wynik negocjacji między Grupą Żywiec i Legią.
"Nasze piwo jest marką regionalną, a Legia jest rozpoznawana w całej Polsce. Reklama na środku koszulki wykraczała poza nasze potrzeby. Nie chcieliśmy też blokować innej firmie miejsca. Zapewniam jednak, że umowa satysfakcjonuje obie strony" - powiedział dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec Krzysztof Rut.
Przedstawiciele sponsora nie obawiają się o wizerunek w związku z chuligańskimi wybrykami kibiców. Zdaniem Ruta Legia szybko upora się z problemem stadionowych wandali.
Dołącz do dyskusji: Legia przedłużyła umowę sponsorską z "Królewskim"