Łaciate z kampanią mlecze smakowych na Dzień Dziecka
W maju marka Łaciate (SM Mlekpol) ruszyła z nową kampanią mleczek smakowych. Promocja zaplanowana jest na kilka etapów.
Działania promujące mleczka smakowe skupiają się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły.
Już w maju, każdy, kto wejdzie na stronę Grajwlaciate.pl może włączyć się do CSRowej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka.
SM Mlekpol przygotowała aż 500 prezentów, które przekaże do wybranych placówek. Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.
Jesienią loteria marki Łaciate
Na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. „Graj w Łaciate”. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów. Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie.
Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna –konsola Xbox Series X, w specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie.
Dołącz do dyskusji: Łaciate z kampanią mlecze smakowych na Dzień Dziecka