Muzeum zamiast tabletki - stołeczny ratusz namawia mieszkańców do aktywności kulturalnych akcją "Kultura leczy"
Miasto st. Warszawa przez najbliższe dwa tygodnie będzie prowadziło akcję "Kultura leczy", której celem jest wzmocnienie potrzeby korzystania z kultury wśród mieszkańców stolicy.
W ramach kampanii w środkach komunikacji miejskiej (metro, tramwaje), na przystankach autobusowych, słupach i billboardach, pojawia się plakaty zachęcające do korzystania z kulturalnych atrakcji Warszawy. Dodatkowo, akcja będzie obecna w internecie.
- Chcemy pokazać dostępność i różnorodność warszawskiej oferty kulturalnej, w której każdy może znaleźć coś dla siebie - czytamy na stronie warszawskiego ratusza.
Druga odsłonę kampanii zaplanowano na październik. Wtedy działania skupią się na promowaniu oferty muzeów i teatrów oraz zachęcie do brania udziału w miejskich happeningach.
Za koncepcję kreatywną i strategię komunikacji kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. Ofertę wybrano w konkursie.
Dołącz do dyskusji: Muzeum zamiast tabletki - stołeczny ratusz namawia mieszkańców do aktywności kulturalnych akcją "Kultura leczy"