Kto będzie obsługiwał Kompanię Piwowarską?
Rozstrzygnięto część przetargów na obsługę marek Kompanii Piwowarskiej.
Kompania Piwowarska, lider w branży piwnej w Polsce, zakończyła przetarg na wybór agencji reklamowych.
Jak poinformował Wirtualnemedia.pl Paweł Kwiatkowski, Dyrektor ds. Korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej, markę Tyskie będzie osługiwała agencja DDB Warszawa.
- O obsługę marki Tyskie starały się trzy agencje. Spośród zaprezentowanych propozycji żadna w pełni nie spełniała naszych oczekiwań, w związku z czym podjęto decyzję o przedłużeniu umowy na kolejne 3 miesiące z obecnie obsługującą ten brand agencją DDB Warszawa. W ciągu najbliższych 6 tygodni KP podejmie decyzję co do dalszego procesu wyboru partnera - informuje Kwiatkowski.
Przetarg na markę Lech wygrała agencja Publicis, wybrana spośród 4 agencji.
Agencja Publicis została wybrana również do obsługi piwa smakowego Redds (w przetargu uczestniczyły łącznie 3 agencje).
Z markę Dębowe Mocne - za reklamy telewizyjne - pozostanie odpowiedzialna agencja PZL, do prowadzenia pozostałych działań zaproszona zostanie Euro RSCG.
Dla marek Pilsner Urquell i Dog in the Fog zostaną zorganizowane debriefy.
- O ich wynikach będziemy informować - dodał Kwiatkowski.
Dołącz do dyskusji: Kto będzie obsługiwał Kompanię Piwowarską?