202 tys. debiutu „Kruka” w Canal+
Pokazany w niedzielę wieczorem w Canal+ pierwszy odcinek nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” oglądało średnio 202 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W niedzielę, 18 marca br. o godz. 21.30 Canal+ pokazał pierwszy odcinek nowego serialu premium „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Stacja podczas emisji tego odcinka produkcji była odkodowana u większości operatorów płatnej telewizji.
Średnia widownia tej emisji wyniosła 202 tys. osób. Przełożyło się to na 1,40 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wraz z Mindshare i Wavemaker.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 319 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 189 tys., a w 16-59 - 221 tys.).
Z kolei średni dobowy udział Canal+ w ub.r. wyniósł 0,24 proc. w 4+ i 0,37 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Kruk” w obu ujęciach miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Nc+ z godzinnym opóźnieniem wyemitowało powtórkę pierwszego odcinka nowej produkcji w Canal+ 1, którą śledziło średnio 21 tys. osób w 4+.
Fabuła oryginalnej produkcji Canal+ „Kruk. Szepty słychać po zmroku” rozpoczyna się od porwania nastoletniego chłopca. Śledztwo w tej sprawie prowadzi Adam Kruk, inspektor łódzkiego wydziału kryminalnego, który zostaje w tym samym czasie oddelegowany do Białegostoku. W obsadzie znaleźli się m.in. Michał Żurawski, Cezary Łukaszewicz i Anna Nehrebecka.
Pomysłodawcą i scenarzystą serialu jest Jakub Korolczuk, a za produkcję odpowiadają Piotr Dzięcioł (producent nagrodzonego Oscarem filmu „Ida”) oraz Łukasz Dzięcioł z Opus TV.
Kolejne premierowe odcinki „Kruka” Canal+ będzie pokazywać w niedziele o 21.30.
Dołącz do dyskusji: 202 tys. debiutu „Kruka” w Canal+