SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Letnie rozrywki w reklamach lodów Koral (wideo)

Startuje kampania reklamowa lodów Koral zaplanowana na sezon wiosenno-letni. Akcję przygotował dział marketingu firmy Koral wspólnie z agencjami Veneo i Film Grupa Wojtek Wojtczak.

- Niezmiennie od wielu lat adresujemy ofertę marki Koral i jej komunikację do młodych ludzi. Chcemy, żeby nasze spoty otwierające sezon budziły pozytywne uczucia i na przekór trudnej i szarej rzeczywistości, w jakiej wszyscy jesteśmy, dawały nadzieję i przypominały Polakom, że słoneczna aura, możliwość spotkań towarzyskich i wakacji, za którymi wszyscy tęsknimy w końcu nadejdzie. Taki klimat przedstawiliśmy w nowym spocie - opisuje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Akcja przebiega pod hasłem „Zawsze jest pora na lody Koral!”, które od lat jest sloganem głównym marki Koral.

 

Kampania zaczęła się już w internecie, a od najbliższej soboty będzie też prowadzona w telewizji (billboardy sponsorskie m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, Polsat Film, TV4, TV Puls). W telewizji potrwa do końca lipca, a w internecie - miesiąc dłużej.

Spot realizowała Film Grupa Wojtek Wojtczak wspólnie z działem marketingu firmy Koral. Za działania w internecie odpowiada agencja Veneo razem z działem marketingu producenta, który zajął się zakupem czasu reklamowego w telewizji.

Dołącz do dyskusji: Letnie rozrywki w reklamach lodów Koral (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Porada
Panie Piotrze, dyrektorze marketingu, znajdź pan porządna agencję.
0 0
odpowiedź
User
Sebastian
Nie za wcześnie na reklamy lodów? A poza tym niektóre scenki pochodzą z poprzedniej wersji z 2020 czy 2019
0 0
odpowiedź
User
myśl
zawsze się zastanawiam - tyle kasy wpakowane w media po to by puszczać coś takiego.
czy ludzie, którzy podejmują tego typu decyzje, nie oglądają tv i nie widzą na tle czego puszczany będzie ich film?
czy to forma oszczędności, niewiedzy? czy to przypadek, że zazwyczaj są to polskie firmy? czy to po prostu część tego w jakim miejscu żyjemy? że bylejakość i podejście to i tak sprzeda? z czego to wynika?
0 0
odpowiedź