660 tys. widzów nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą”, TVN wiceliderem
Nowy cykl „Nastolatki rządzą… kasą” oglądało średnio 660 tys. widzów. TVN w paśmie emisji produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Nastolatki rządzą… kasą” w TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.35, w okresie od 14 marca do 16 maja 2023 roku. Średnia widownia produkcji wyniosła 660 tys. osób. Przełożyło się to na 6,01 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,02 proc. w grupie 16-49 oraz 8,53 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 707 tys. widzów.
Dla porównania, pokazany wiosną ub.r. w tym samym paśmie program „Ślub od pierwszego wejrzenia 7” gromadził w TVN 994 tys. osób (8,72 proc udziału w 4+ i 11,23 proc. w 16-49). Nowa produkcja straciła 334 tys. widzów.
Stacja TVN w paśmie nadawania premierowych odcinków cyklu „Nastolatki rządzą… kasą” czyli we wtorkowym paśmie między 21.36 a 22.34 miała 5,78 proc. udziału. Stacja zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 8,20 proc. udziału także był wiceliderem. Stacja również drugie miejsce zajęła w grupie 20-54, komercyjnej dla TVN Warner Bros. Discovery (8,66 proc.).
„Nastolatki rządzą… kasą” to polska wersja norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK. Za jego dystrybucję odpowiada All3Media.
Formuła projektu polega na tym, że nastolatkowie przejmą całkowitą kontrolę nad domowym budżetem, którym do tej pory dysponowali ich rodzice. Przez miesiąc będą decydować o tym, na co przeznaczą pieniądze. Wsparciem dla nastolatków i ich bliskich w trakcie programu będzie pedagog i nauczyciel Marcin Józefaciuk.
Za realizację formatu odpowiada MASS Koncept.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 660 tys. widzów nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą”, TVN wiceliderem