Koniec „Drugiego śniadania mistrzów” w TVN24, ostatnie odcinki zyskały widzów
Program „Drugie śniadanie mistrzów” w jesiennej ramówce oglądało średnio 417 tys. widzów. Audycja miała o 83 tys. oglądających więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Emisja programu została zakończona, ponieważ Marcin Meller rozstał się ze stacją.
Program „Drugie śniadanie mistrzów” pokazywany był w soboty o godz. 12.10. Średnia widownia audycji w okresie od 3 września do 19 listopada 2022 roku wyniosła 417 tys. osób, co przełożyło się na 7,09 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 3,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 1 października, który śledziło 478 tys. widzów.
Dla porównania, odcinki „Drugiego śniadania mistrzów” w okresie od 4 września do 20 listopada ub.r. gromadziły przed telewizorami 334 tys. osób, co przełożyło się na 5,53 proc. udziału w 4+, 3,23 proc. w 16-49 i 3,39 proc. w 16-59. Program zyskał 83 tys. widzów.
„Drugie śniadanie mistrzów” to program, w którym gospodarz Marcin Meller zapraszał czwórkę gości z szeroko rozumianego świata kultury i showbiznesu i w niezobowiązującej formie rozmawiał z nimi o wydarzeniach mijającego tygodnia.
Marcin Meller rozstał się z TVN24
Zakończenie nadawania programu związane jest z odejściem Marcina Mellera z TVN24. - Cytując klasyka: wszystko przemija, nawet najdłuższa żmija. Po blisko czternastu latach zarwanych weekendów czas powiedzieć stop - kilka tygodni temu napisał Marcin Meller na facebookowym fanpage’u „Drugiego śniadania mistrzów”.
Meller „Drugie śniadanie mistrzów” prowadził od 2009 roku. W latach 2003-2012 był redaktorem naczelnym polskiej edycji miesięcznika „Playboy”.
Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery nie informuje, czy TVN24 w dotychczasowym paśmie „Drugiego śniadania mistrzów” planuje inną audycję o podobnej tematyce.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 4,95 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec „Drugiego śniadania mistrzów” w TVN24, ostatnie odcinki zyskały widzów