492 tys. widzów „99 - gra o wszystko. VIP 3”, teleturniej TTV zwiększył oglądalność
Wiosenny sezon „99 - gra o wszystko. VIP” oglądało średnio 492 tys. widzów, o 123 tys. oglądających więcej niż poprzednia odsłona projektu emitowana wczesną jesienią ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Trzeci sezon „99 - gra o wszystko. VIP” na antenie TTV oglądać można było w soboty o godz. 22.00, w okresie od 4 marca do 8 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 492 tys. osób, co przełożyło się na 4,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,14 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził finałowy odcinek, który miał średnio 660 tys. widzów.
Dla porównania, nadawany wczesną jesienią ub.r. drugi sezon „99 - gra o wszystko. VIP” śledziło 369 tys. osób, co przełożyło się na 3,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+ i 5,85 proc. w grupie 16-49. Trzeci sezon zyskał 123 tys. widzów.
Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym produkcja miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
TTV wiceliderem rynku w 16-49 i 20-54
Stacja TTV w paśmie nadawania premierowych odcinków „99 - gra o wszystko. VIP 3” czyli w sobotnim paśmie między 22.02 a 23.01 miała 4,66 proc. udziału. Stacja zajęła szóste miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupach 16-49 i 20-54 kanał z odpowiednio 7,30 proc. i 6,85 proc. udziału był wiceliderem.
„99 - gra o wszystko. VIP” to polska wersja „99 to beat”, belgijskiego formatu należącego do VRT i Talpa. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy konkurują ze sobą w różnych konkurencjach, w których liczy się spryt, sprawność i szczęście. Z zabawy za każdym razem odpada osoba, która jako ostatnia wykona dane zadanie. Format nie przewiduje udziału prowadzącego.
Za produkcję programu odpowiada GPlus Production.
Dołącz do dyskusji: 492 tys. widzów „99 - gra o wszystko. VIP 3”, teleturniej TTV zwiększył oglądalność