Komputronik wprowadza biometrię przy płaceniu za zakupy: klient zapłaci spojrzeniem
Sieć Komputronik wprowadza nowy pilotażowo rodzaj płatności. Od soboty, 15 października klienci będą mogli płacić za swoje zakupy biometrycznie: skanem tęczówki oka. Usługa będzie na razie dostępna tylko w salonie we Wrocławiu, ale wkrótce będzie też dostępna w salonach w innych miastach.
To pierwsza sieć w Polsce i na świecie, w której klient będzie mógł zapłacić w taki sposób. Oprócz standardowych form płatności: gotówką, kartą, telefonem czy zegarkiem, od teraz kupując elektronikę będzie można uiścić rachunek jednym spojrzeniem. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej technologii, opracowanej przez wrocławską firmę PayEye.
PayEye to technologia, pozwalająca na nowoczesne płatności biometryczne. Wraz z aplikacją oraz udoskonalonym terminalem eyePOS 2.0, umożliwia realizację transakcji płatniczych z wykorzystaniem fuzji biometrii oka i twarzy. Realizacja płatności jest bardzo prosta. Wystarczy pobrać dedykowaną, darmową aplikację, założyć konto, podpiąć swoją kartę płatniczą i skonfigurować profil biometryczny. A potem idąc na zakupy nie potrzebujemy już ani karty płatniczej, ani smartwatcha czy smartfona ani tym bardziej- gotówki. Płatność zrealizujemy biometrycznie.
Gdzie można płacić spojrzeniem?
- Jako entuzjaści nowinek technologicznych nie mogliśmy przejść obojętnie obok tak innowacyjnego rozwiązania. Jestem przekonany, że ta forma płatności bardzo szybko spotka się z zainteresowaniem naszych klientów. Wszak Polska jest w światowej czołówce pod względem bezgotówkowych płatności. Na razie zaczynamy od pilotażu. Z pierwszych terminali eyePOS będzie można skorzystać w naszym salonie w Centrum Handlowym Korona we Wrocławiu - komentuje Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.
Pierwsze płatności jednym spojrzeniem będzie można zrealizować w Komputronik już 15 października w salonie we wrocławskim Centrum Handlowym Korona. Drugim salonem, w którym będzie można realizować płatności spojrzeniem będzie salon Komputronik w Centrum Handlowym Magnolia. Płatność spojrzeniem będzie w nim możliwa już w listopadzie.
W sierpniu sieć Komputronik zaprezentowała nowe logo i zmieniła całą identyfikację wizualną marki. Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki.
Dołącz do dyskusji: Komputronik wprowadza biometrię przy płaceniu za zakupy: klient zapłaci spojrzeniem
zmien tesciowa,albo kup jej ciemne okulary. Sa sposoby