Kolejny tytuł o Hello Kitty w portfolio Egmontu
Wydawnictwo Egmont Polska poszerzyło portfolio o kwartalnik „Hello Kitty Mini” skierowany do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat. Pierwszy numer pisma ukazał się 14 kwietnia br.
W magazynie „Hello Kitty Mini”, którego główną postacią jest kotka Hello Kitty, znajdują się zagadki, kolorowanki, gry, wycinanki, plakaty, testy. Do pisma dołączony jest prezent – w pierwszym numerze jest to arkusz naklejek z Hello Kitty i jej przyjaciółmi. Magazyn liczy 36 stron i ma format 210x215 mm. Kosztuje 6,50 zł i ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. Redaktorem prowadzącym kwartalnika jest Katarzyna Susfał. Wydaniu magazynu towarzyszy kampania reklamowa w tytułach wydawcy.
„Hello Kitty Mini” to drugi tytuł z marką Hello Kitty w portfolio Egmontu obok wydawanego od października ub.r. dwumiesięcznika „Hello Kitty”, kierowanego do dziewczynek w wieku 9-13 lat. Wydawnictwo wprowadzenie „Hello Kitty Mini” argumentuje rosnącym zainteresowania marką w grupie czytelników o dużej rozpiętości wiekowej. Egmont wydaje również książki o postaci Hello Kitty. Licencjodawcą marki jest japońska firma Sanrio.
Dołącz do dyskusji: Kolejny tytuł o Hello Kitty w portfolio Egmontu