Kolejna kampania reklamowa Komfortu
W poniedziałek rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Komfortu
W poniedziałek rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Komfortu. Jej hasło przewodnie to "Totalna wyprzedaż zapasów". Celem kampanii jest wsparcie ogólnopolskiej akcji promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku sieci. Całkowity budżet kampanii to blisko 3 mln zł.
Trzonem akcji jest reklama telewizyjna. Dwa dziesięciosekundowe spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. W sumie zaplanowano ponad 300 emisji.
Wsparciem dla telewizji są reklamy w tygodnikach Tele Program, Tele Magazyn oraz lokalnych wydaniach Gazety Wyborczej. Przygotowano także blisko 2 mln gazetek reklamowych z ofertą promocyjną sieci, kolportowanych w największych miastach w Polsce bezpośrednio do klientów. W sklepach Komfortu kampanię wspierają plakaty, promocyjne etykiety cenowe oraz ulotki.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o wyprzedaży w Komforcie, w ramach której blisko 30% kolekcji sieci oferowana jest w cenach promocyjnych. Kampania medialna potrwa siedem tygodni. Promocja w sklepach dwa tygodnie dłużej, rozpocznie się w poniedziałek 23 czerwca, a zakończy 24 sierpnia.
Zarówno kreacją, jak i zakupem mediów kampanii zajęła się agencja DCS.
Dołącz do dyskusji: Kolejna kampania reklamowa Komfortu