„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych
W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która jako jedyna w zestawieniu zanotowała wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Olivia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 422 175 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku zwiększyła się ona o 13,43 proc. - był to jedyny wzrost w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce drugie
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Z kolei na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 369 368 egz., po spadku o 10,46 proc.
Oczko niżej uplasował się „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 4,27 proc. do 322 984 egz.
Z kolei największy spadek zanotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 10,68 proc. do 151 658 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
469 631 |
422 175 |
422 175 |
544 927 |
372 201 |
372 201 |
Dobre Rady |
500 000 |
369 368 |
369 368 |
560 000 |
412 494 |
412 494 |
Świat Kobiety |
409 957 |
322 984 |
322 984 |
549 874 |
337 374 |
337 374 |
Poradnik Domowy |
393 390 |
278 915 |
278 915 |
381 315 |
290 370 |
290 314 |
Claudia |
386 565 |
232 921 |
231 821 |
383 720 |
241 488 |
241 488 |
Cała Ty |
347 000 |
163 225 |
163 225 |
- |
- |
- |
Olivia |
234 968 |
151 658 |
151 658 |
369 943 |
169 795 |
169 795 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,79 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 13,11 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
469 631 |
422 175 |
422 175 |
424 924 |
332 983 |
332 983 |
Dobre Rady |
500 000 |
369 368 |
369 368 |
515 000 |
349 761 |
349 761 |
Świat Kobiety |
409 957 |
322 984 |
322 984 |
429 864 |
301 740 |
301 740 |
Poradnik Domowy |
393 390 |
278 915 |
278 915 |
428 946 |
320 998 |
320 998 |
Claudia |
386 565 |
232 921 |
231 821 |
373 970 |
205 920 |
205 920 |
Cała Ty |
347 000 |
163 225 |
163 225 |
358 000 |
172 367 |
172 367 |
Olivia |
234 968 |
151 658 |
151 658 |
234 931 |
146 951 |
146 951 |
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych