„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 72 tys. egz.
W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 337 406 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,62 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 286 823 egz., po spadku o 8,35 proc.
Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,50 proc. do 262 156 egz.
Oczko niżej znalazł się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 29 proc. do 175 813 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
459 936 |
337 406 |
337 406 |
459 953 |
342 975 |
342 975 |
-1,62% |
Świat Kobiety |
416 942 |
286 823 |
286 823 |
412 922 |
312 954 |
312 954 |
-8,35% |
Dobre Rady |
399 000 |
262 156 |
262 156 |
452 000 |
303 073 |
303 073 |
-13,50% |
Poradnik Domowy |
268 000 |
175 813 |
175 813 |
373 117 |
247 623 |
247 623 |
-29,00% |
Claudia |
278 489 |
166 436 |
166 436 |
322 910 |
205 677 |
205 677 |
-19,08% |
Olivia |
234 941 |
137 792 |
137 792 |
264 957 |
185 529 |
185 529 |
-25,73% |
Cała Ty |
180 500 |
104 352 |
104 352 |
202 500 |
129 708 |
129 708 |
-19,55% |
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 15,63 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
459 936 |
337 406 |
337 406 |
449 925 |
296 984 |
296 984 |
13,61% |
Świat Kobiety |
416 942 |
286 823 |
286 823 |
389 913 |
277 439 |
277 439 |
3,38% |
Dobre Rady |
399 000 |
262 156 |
262 156 |
388 000 |
254 326 |
254 276 |
3,10% |
Poradnik Domowy |
268 000 |
175 813 |
175 813 |
273 940 |
169 137 |
169 137 |
3,95% |
Claudia |
278 489 |
166 436 |
166 436 |
288 880 |
165 540 |
165 540 |
0,54% |
Olivia |
234 941 |
137 792 |
137 792 |
199 964 |
119 167 |
119 167 |
15,63% |
Cała Ty |
180 500 |
104 352 |
104 352 |
179 000 |
94 074 |
94 074 |
10,93% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 72 tys. egz.