„Gazeta Wyborcza” z dodatkiem o polskim Kościele Katolickim, na okładce bohaterowie „Kleru”
W sobotnio-niedzielnej „Gazecie Wyborczej” (Agora) ukaże się specjalny dodatek „Na jeden temat” o polskim Kościele Katolickim. Na pierwszej stronie są bohaterowie wchodzącego właśnie do kin filmu „Kler”.
W reklamach dodatku „Na jeden temat” zapowiedziano, że będzie to raport o stanie polskiego katolicyzmu. W dodatku będą m.in. artykuły analizujące, czy obecna rewolucja zaszkodzi Kościołowi w naszym kraju czy go wzmocni oraz jak przedstawiają się relacje między poszczególnymi szczeblami hierarchii duchownych. Będzie też wywiad z Arkadiuszem Jakubikiem, odtwórcą jednej z głównych ról w filmie „Kler” Wojciecha Smarzowskiego.
„Kler” w ten weekend wchodzi do kin w całej Polsce. Na pierwszej stronie dodatku „Na jeden temat” znalazło się zdjęcie głównych bohaterów tego filmu.
Dodatek będzie liczył 16 stron.
W br. ukazało się kilka specjalnych wydań „Magazynu Świątecznego” „Gazety Wyborczej”, nawiązujących do terminów, w których były publikowane. W pierwszy weekend września w sprzedaży była „Wyborcza na Koniec Lata”, a wcześniej m.in. „Wyborcza na Połowę Lata”, „Wyborcza na Początek Lata” i „Wyborcza na Majówkę”.
Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 87 231 egz., o 19,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal Wyborcza.pl w sierpniu br. miał 6,5 mln realnych użytkowników i 58,6 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Z płatnej oferty internetowej „GW” na koniec ub.r. korzystało 133 tys. subskrybentów. Agora w strategii na najbliższe cztery lata planuje, że na koniec 2022 roku takich subskrybentów będzie 327 tys.
W pierwszej połowie br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” zmalały w skali roku o 5,9 proc. do 44,6 mln zł, a ze sprzedaży reklam w „GW” - o 9,2 proc. do 39,3 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z dodatkiem o polskim Kościele Katolickim, na okładce bohaterowie „Kleru”
Pisać o Kościele Katolickim w szabas?