Kino Polska kończy 20 lat. Kanał ze specjalnym logotypem
W środę, 20 grudnia kanał Kino Polska będzie obchodzić jubileusz 20-lecia nadawania. Z tej okazji stacja zyskała jubileuszowy logotyp.
Kino Polska rozpoczęło nadawanie 20 grudnia 2003 roku jako pierwszy z kanałów Grupy Kino Polska. Stacja w całości poświęcona jest promocji polskiego kina i polskich twórców filmowych.
- Kino Polska to jedyny w swoim rodzaju kanał, który emituje najciekawsze i najcenniejsze polskie filmy i seriale oraz promuje nowe pokolenie twórców. To stacja, która wspiera polską kinematografię, zarówno poprzez jej popularyzację, jak i w ramach współpracy z jednym z największych festiwali filmowych w Polsce i rodzimymi twórcami. Grupa Kino Polska współtworzy także współczesne polskie kino jako koproducent w ramach Grupy Canal+. Cieszę się, że w ten sposób łączymy klasykę z nowościami na polskich ekranach - komentuje Erwan Luherne, dyrektor zarządzający spi international i członek zarządu Grupy Kino Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z okazji jubileuszu stacja przygotowała dla widzów specjalną ramówkę. W grudniu Kino Polska pokaże świąteczny cykl, który rozpocznie się w wigilię kultowym „Znachorem”. Następnie w poniedziałek, 25 grudnia kanał wyemituje „Janosika”, „Potop” i „Faraona”, a 26 grudnia takie klasyki jak „W pustyni i w puszczy”, czy „C.K. Dezerterzy”.
Wcześniej, z okazji 48. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, widzowie mogli obejrzeć specjalny cykl nagrodzonych filmów w poprzednich edycjach festiwalu. Na antenie nie zabrakło również maratonów z polskimi komediami i najlepszymi polskimi ekranizacjami pod hasłem „20 filmów na 20-lecie Kino Polska”. Widzowie mogli także powspominać ostatnie dwie dekady w polskim kinie, o których opowiedziały gwiazdy i przedstawiciele branży filmowej w dedykowanej produkcji.
Specjalny logotyp
Z okazji jubileuszu, Kino Polska zyskało również rocznicowe logo. Centralne miejsce zajmuje w nim liczba 20, wkomponowana w nawiązujące do dobrze znanego widzom logotypu kanału.
Kanał Kino Polska dociera do prawie 9 mln gospodarstw domowych w kraju. Stacja dostępna jest w ofercie największych sieci kablowych i platform satelitarnych oraz wielu lokalnych operatorów. Średni udział kanału w 2022 roku wyniósł 0,41 proc. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-filmowe-serialowe-2022-rok-lista-kanalow
Dołącz do dyskusji: Kino Polska kończy 20 lat. Kanał ze specjalnym logotypem