Kinga Dołęga-Lesińska uruchamia KinAds
Działalność rozpoczyna KinAds – nowy broker reklamy kinowej. Firmę założyła Kinga Dołęga-Lesińska, była dyrektor biura reklamy Multikina.
Startująca właśnie firma KinAds specjalizuje się w kreacji i realizacji kompleksowych kampanii reklamowych w kinach tradycyjnych. W ofercie nowego podmiotu znajduje się ok. 200 placówek w całej Polsce, m.in. warszawskie kina Muranów i Kultura. Ponadto KinAds zajmuje się sprzedażą reklam w serwisie iplex.pl oraz oferuje – w ramach współpracy z producentami i dystrybutorami – product placement w polskich produkcjach, sponsoring strategiczny filmów, reklamy we wszystkich mediach wykorzystywanych przy promocji filmów (w tym na płytach DVD), a także pozyskiwanie sponsorów przy organizacji festiwali filmowych.
Założycielką i dyrektor zarządzającą KinAds jest Kinga Dołęga-Lesińska, która od września 2004 roku do końca ubiegłego roku kierowała biurem reklamy Multikina (więcej). Wcześniej przez dwa lata pracowała jako sales supervisor w New Age Media.
Dołącz do dyskusji: Kinga Dołęga-Lesińska uruchamia KinAds