Kibice Ekstraklasy będą mogli obejrzeć mecze na nowej platformie VOD Canal+
Ekstraklasa we współpracy z Canal+ rozpoczyna akcję „Ty Wspierasz, My Dziękujemy”. Dzięki niej wybrane grupy kibiców będą miały dostęp do transmisji z meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy do zakończenia sezonu w lipcu 2020. Będzie to możliwe w ramach nowej usługi wideo na żądanie Canal+, która umożliwia dostęp do treści sportowych przez internet, bez długoterminowej umowy i na niemal dowolnym urządzeniu.
Pod koniec maja ruszają rozgrywki Ekstraklasy, ale mecze rozgrywane będą bez udziału publiczności. Przygotowane zostało więc rozwiązanie, które ma wykorzystywać nową internetową usługę Canal+ - wideo na żądanie. W akcję zaangażowało się - również finansowo - czternaście klubów, które w wybranej przez siebie formie będą mogły udostępniać swoim kibicom dostęp do meczów do zakończenia sezonu 2019/2020.
Rozwiązanie może być wykorzystane przez kluby w dowolny sposób - np. w relacjach z wybranymi posiadaczami karnetów na cały sezon lub z nabywcami wirtualnych karnetów na rundę finałową. Szczegóły dotyczące udziału w akcji „Ty Wspierasz, My Dziękujemy” będą komunikowane bezpośrednio przez uczestniczące kluby w ciągu najbliższych kilkunastu dni, w wybranej przez nie formie, np. informacje będzie można znaleźć na stronach internetowych klubów, ich profilach w mediach społecznościowych lub otrzymać je w bezpośrednim kontakcie klubu z kibicem.
Mecze Ekstraklasy w nowej usłudze Canal+
Canal+ uruchomił serwis typu wideo na żądanie, który oferuje dostęp do kanałów na żywo i bibliotek VOD przez internet, bez długoterminowej umowy. Można z niego korzystać na wielu urządzeniach i ekranach oraz z płatnością w modelu subskrypcyjnym. Przez pierwszy miesiąc testowanie pełnej oferty Canal+ jest bezpłatne i bez żadnych zobowiązań.
Trzeba dwiedzić serwis ogladaj.canalplus.pl, założyć konto i zarejestrować kartę płatniczą, a wszystkie mecze najbliższych kolejek rozgrywek będzie można obejrzeć w ramach testowego miesiąca, bez opłat.
PKO Bank Polski Ekstraklasa wróci do gry 29 maja jako jedna z pierwszych lig w Europie. W pierwszej kolejce po przerwie zobaczymy m.in. bardzo ciekawie zapowiadające się starcia Piasta Gliwice z Wisłą Kraków, Lecha Poznań z Legią Warszawa i derby Trójmiasta z udziałem Lechii Gdańsk i Arki Gdynia.
14 czerwca tabela zostanie podzielona na dwie grupy, a w rundzie finałowej czeka nas jeszcze siedem emocjonujących kolejek decydujących o końcowych rozstrzygnięciach. Mistrza Polski, dwóch pozostałych pucharowiczów oraz trzy drużyny spadające z ligi poznamy do 19 lipca.
Platforma Canal+ ma ponad 2 mln subskrybentów telewizyjnych
W połowie ub.r. Platforma Canal+ (do września ub.r. działająca pod nazwą nc+) miała 2,16 mln klientów usług telewizyjnych, o 44 tys. więcej niż przed rokiem. Potem jej właściciel, notowany na giełdzie koncern Vivendi, w sprawozdaniach przestał podawać liczbę jej subskrybentów. W grudniu ub.r. w ofercie Platformy Canal+ pojawił się dostęp do Netflixa.
ITI Neovision, operator Platformy Canal+, od kwietnia 2017 do końca 2018 roku zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing. Na koniec 2018 roku firma zatrudniała 1 494 osoby.
W listopadzie ub.r. ITI Neovision sfinalizowało kupno 70 proc. udziałów dystrybutora filmowego Kino Świat. Do zarządu przejętej firmy z ramienia nowego właściciela dołączyli Frederic Berardi (jako prezes), Marta Pałucka i Anna Limbach-Uryn, a szefową rady nadzorczej została Edyta Sadowska.
Dołącz do dyskusji: Kibice Ekstraklasy będą mogli obejrzeć mecze na nowej platformie VOD Canal+