KFC z odświeżonym serwisem internetowym
Polska strona internetowa KFC została udostępniona w odświeżonej wersji. Zmiany w witrynie przygotowała agencja Genero.
W nowej wersji serwisu KFC.pl bardziej wyeksponowane jest menu tych restauracji – oprócz zdjęć poszczególnych produktów prezentowane są szczegółowe informacje na temat ich wartości odżywczych. Zmieniła się również nawigacja na stronie – dużo bardziej widoczne są wiadomości o promocjach i konkursach prowadzonych przez markę, pojawiła się też zakładka „Newsroom” umożliwiająca m.in. zapisanie się do newslettera. Natomiast dział „Restauracje” oparto na systemie API Google Maps, co pozwala zorientować się w lokalizacji i dojeździe do konkretnego lokalu.
KFC.pl ma również odświeżoną szatę graficzną. – Chcieliśmy przede wszystkim, aby strona jeszcze lepiej obrazowała charakter naszych restauracji – opisuje Maciej Jędrychowski z działu marketingu KFC. Nową odsłonę serwisu przygotowała agencja Genero.
Dołącz do dyskusji: KFC z odświeżonym serwisem internetowym