SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KFC zaprasza na kulinarną podróż dookoła świata

Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC wprowadza nowość – KFC Poké Bowl. To danie, którego większą cześć składników wybiera się samodzielnie. Launch wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Poland, Media Direction OMD, Dynamo i Weber Shandwick

KFC Poké Bow to posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie jest to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby.

Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili.

„Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”

Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”, która obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC.

Film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCann Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick

Dołącz do dyskusji: KFC zaprasza na kulinarną podróż dookoła świata

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bobik
Reklama jest nieznośnie natrętna. Przez nadmiar obrzydza chęć sprawdzenia tego dania
0 0
odpowiedź