KFC reklamuje letnią nowość, Locos Tacos
Ruszyła kampania reklamowa KFC, w której promowa jest nowość - taco z kawałkami kurczaka Locos Tacos. Przygotowały ją McCann Worldgroup, Media Direction OMD oraz Weber Shandwick.
Spot promocyjny przedstawia letnią, miejską imprezę, której towarzyszy szalona i spontaniczna zabawa oraz Locos Tacos - taco z kawałkami kurczaka w panierce KFC. Bohaterami spotu są miłośnicy letnich imprez i fani sportów miejskich, których łączy jedno - apetyt na nowe wrażenia, także smakowe.
Bohaterowie reklamy testują Locos Tacos w trzech wariantach: Guaco Taco, Hot Salsa i Original Nacho. Smaki przenoszą ich w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych radości wakacji.
Kampania reklamowa limitowanego menu Locos Tacos obejmuje spoty reklamowe emitowane w telewizji oraz w internecie.
Autorem kreacji jest McCann Worldgroup, który odpowiada za strategię i realizację kampanii. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Dynamo Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje letnią nowość, Locos Tacos