KFC przyłącza się do akcji Movember
W ramach wsparcia akcji edukacyjnej Movember, KFC "ogoliła" słynnego Colonela Sandersa.
Movember to trwająca cały listopad globalna akcja informacyjno-edukacyjna, której celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, głównie chorów onkologicznych. Działania prowadzone są analogicznie do październikowych akcji na temat profilaktyki nowotworów kobiet. W latach ubiegłych wielu znanych panów na znak zaangażowania w akcję cały listopad nie goliło twarzy, by na koniec miesiąca demonstracyjnie zgolić brodę i wąsy.
W tym roku symbolicznie do Movember przyłącza się popularna sieć fastfoodów KFC. Marka postanowiła zmienić wygląd słynnego Colonela Sandersa.
KFC w akcji Movember
Sympatyczny bohater znany z charakterystycznej brody i wąsa, 1 listopada stracił je, by symbolicznie móc je z powrotem zapuścić. Zmiana widoczna jest w logotypie marki, na opakowaniach produktów i w lokalach. Dodatkowo KFC promuje Movember w specjalnie przygotowanym spocie.
Akcja to pomysł agencji Sid Lee Paris.
Dołącz do dyskusji: KFC przyłącza się do akcji Movember