Kaufland reklamuje się jako miejsce pracy
„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci sklepów Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój w różnych obszarach i na rozmaitych stanowiskach, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie ze swoimi pasjami i zainteresowaniami.
Do udziału w kampanii zaproszono pracowników z różnych obszarów sieci. Ambasadorzy marki w przygotowanych kreacjach wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.
W komunikacji akcentowane są cztery istotne aspekty: szeroki wachlarz benefitów, konkurencyjny na rynku poziom wynagrodzenia, a także realne perspektywy zawodowe i szanse rozwoju.
- W najnowszej kreacji mówimy językiem korzyści, w prosty sposób pokazując, że wybór naszej firmy jako pracodawcy jest szansą nie tylko na realny rozwój zawodowy i konkurencyjne w branży zarobki, ale przede wszystkim pozwala skutecznie realizować się w sferze prywatnej. Dowodem na to są ambasadorzy, nasi pracownicy, którzy zdecydowali się zaprezentować siebie i firmę w kampanii. Muszę przyznać, że liczba osób, które chciały podzielić się swoimi odczuciami, przerosła nasze oczekiwania – zaznacza Kalina Kordalska, dyrektor Działu Relacji Pracowniczych w Kaufland.
25 bohaterów kampanii
Spośród nadesłanych zgłoszeń Kaufland wyłonił 25 bohaterów kampanii, których zaproszono na profesjonalną sesję fotograficzną. Ambasadorzy, którzy w kreacjach ukazywani są jako interesujące osobowości, wskazują na różne aspekty pracy w sieci Kaufland. Wątki poruszane w kampanii są wynikiem rozmów przeprowadzonych z pracownikami podczas sesji, z których wynika, że doceniają oni Kaufland przede wszystkim za poziom wynagrodzenia oraz szeroki wachlarz benefitów, które zapewniają stabilność zawodową. W wypowiedziach pojawiał się również temat szans rozwoju zawodowego.
Ambasadorzy w kampanii podkreślają również, że system pracy wspiera życie rodzinnie i pozwala zachować work-life bance. Kreacje utrzymane są w nieformalnej stylizacji, a hasłem przewodnim całej kampanii jest claim „Kaufland – więcej niż myślisz”. W komunikacji wizualnej wykorzystano ciekawy zabieg: znak większości „>”, który jest jednocześnie literą „c” w słowie „więcej” i podkreśla przekaz kampanii, stanowiąc wizualne odzwierciedlenie głównej idei komunikatu.
Outdoorowa część kampanii będzie widoczna w lokalizacjach, w których prowadzone są procesy rekrutacyjne. W ramach kampanii przygotowano nie tylko spoty radiowe oraz billboardy, ale także aktywności w sferze digitalowej – w mediach społecznościowych sieci (Tik-Tok, Instagram, LinkedIn i Facebook). W kolejnym etapie kampanii zostanie stworzony również spot filmowy, który będzie komunikowany w kanałach digitalowych.
Dołącz do dyskusji: Kaufland reklamuje się jako miejsce pracy
Wszystkie markety tego typu, to obozy pracy. Nie szanuje się tam pracownika.
No tak bardziej to jest jej graficznym przeciwieństwem chyba...🤔