SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karaoke i „impreza bez końca” w kampanii chipsów Pringles

Ruszyła kampania reklamowa chipsów Pringles (produkowanych przez Kellogg`s Company) pod hasłem „To nie są zwykłe chipsy, to impreza bez końca”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey London, Carat Polska i Posterscope Poland.

Akcja obejmuje promocję konsumencką „Karaoke Pringles”, w której można otrzymać zestaw do karaoke (mikrofon i głośnik). Warunkiem jest zgłoszenie na stronie karaoke.pringles.com kodów z dwóch opakowań chipsów Pringles i pokrycie kosztów przesyłki. Akcja zaczęła się w maju i potrwa do końca br.

Wspierająca to kampania reklamowa obejmuje obecnie nośniki outdoorowe w Warszawie, Krakowie, na Śląsku i w Trójmieście. W kolejnych miesiącach będzie prowadzona tylko w Warszawie.

Globalną kreacją reklam zajęła się agencja Grey London, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Carat Polska i Posterscope Poland (należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska).

Tym samym Carat Polska rozpoczyna stałą obsługę marki Pringles w Polsce, przydzieloną mu po zdobyciu tej obsługi w skali międzynarodowej przez sieć Carat. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Karaoke i „impreza bez końca” w kampanii chipsów Pringles

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl