Kampania telewizyjna marki Mola od kwietnia
W kwietniu br. rozpoczyna się kampania telewizyjna dla marki Mola firmy Metsä Tissue.
Kampania prezentować będzie nowy odświeżony wizerunek i ulepszoną jakość produktów marki – papieru toaletowego oraz ręczników papierowych Mola.
Celem kampanii jest przedstawienie nowości w segmencie produktów popularnych oraz wzrost znajomości marki MOLA wśród grupy docelowej.
W trakcie kampanii, która rozpocznie się 4 kwietnia br. i potrwa 3 miesiące, emitowane będą dwa spoty reklamujące papier toaletowy oraz ręczniki papierowe Mola.
Kampania przeprowadzona zostanie w wybranych kanałach: TV1, TV2, TVP 3, Polsat, TVN 7, TV4, Tele 5 oraz Puls. Ponadto dodatkowym wzmocnieniem będą spoty radiowe w wybranych stacjach radiowych, reklamy w prasie trade’owej oraz promocje w miejscach sprzedaży.
Spot reklamowy przygotowała agencja reklamowa Just, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a obsługą public relations zajmuje się agencja TBWAPR.
Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna marki Mola od kwietnia