Kampania sieci Roxy FM
Wystartowała kampania reklamowa związana z debiutem Radia Roxy FM, nowej sieci radiowej Agory.
Kampania potrwa do 30 listopada i obejmuje miasta w których nadaje Radio Roxy FM (Kraków, aglomerację katowicką, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz).
Kampania obejmuje reklamę zewnętrzną - billboardy i cityboardy (tylko do 16 listopada), prasę ogólnopolską i regionalną oraz internet.
Zakupu mediów dokonał dział promocji Grupy Radiowej Agory, dom mediowy Starlink oraz portal gazeta.pl.
Kreacja została przygotowana wewnątrz grupy. Jej głównym motywem jest logo nowej stacji, częstotliwość oraz hasło "nowe radio w rockowym klimacie".
Roxy FM wystartowało w połowie października. Stacji można słuchać w Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy, Wrocławiu oraz Poznaniu. Wkrótce również w Warszawie, gdy tylko pozwoli na to KRRiT.
Dołącz do dyskusji: Kampania sieci Roxy FM