Kampania reklamowa Go Sport
Ogólnopolska sieć sklepów Go Sport kontynuuje rozpoczętą w czerwcu kampanię reklamową
W lipcu Go Sport - lider na polskim rynku w sprzedaży markowej odzieży, obuwia i sprzętu sportowego - prowadzi kampanię w radiu, prasie lokalnej i na billboardach. Kampania skoncentrowana jest głównie na dotarciu do klientów w aglomeracji warszawskiej i trójmiejskiej jakkolwiek z uwzględnieniem rzesz wczasowiczów z całej Polski w tej ostatniej.
Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży i kreowanie wizerunku Go Sport jako dystrybutora markowych produktów do uprawiania sportu. Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Belive. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink i Media Tak poprzez którą Go Sport zakupił powierzchnie reklamową w prasie lokalnej.
Podobnie jak w poprzednim miesiącu wielkoformatowa reklama na billboardach Stroera zawiśnie w Warszawie i dodatkowo w Trójmieście. Spot radiowy będzie emitowany przez rozgłośnie Pogoda i Eska w Warszawie, w Trójmieście przez Radio Trefl Trójmiasto, Hit Trójmiasto i Radio Plus Gdańsk.
Kampania w mediach jest wzmocniona poprzez emisję spotów radiowych w wybranych centrach handlowych i w samych punktach sprzedaży. Za tę część kampanii odpowiedzialna jest agencja Internet Media Service.
Reklama w prasie lokalnej skoncentrowana jest w 11 miastach Polski w których zlokalizowane są sklepy GO SPORT.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Go Sport