Kamis kampania reklamowa w Rosji
Kamis rusza z kampanią reklamową w Rosji
W Rosji rusza największa i najbardziej intensywna kampania reklamowa marki Kamis. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie przede wszystkim telewizję, w której emitowana będzie adaptacja polskiej reklamy "Indie". 30.i 10 sekundowe spoty pojawią się w stacjach NTV, NTN oraz w 14 lokalnych stacjach telewizyjnych w miastach powyżej miliona mieszkańców. Przeznaczony budżet na reklamę to 460 000 USD.
Marka Kamis obecna jest w Rosji od 1998 roku. W segmencie przypraw premium zajmuje pozycję lidera wyprzedzając austriacką markę Kotanyi oraz lidera skandynawskiego rynku przypraw markę Santa Maria. W swoim portfolio Kamis ma 115 produktów specjalnie przygotowanych dla rosyjskiego konsumenta. Od 2000 roku firma Kamis-Przyprawy S.A wprowadziła na rosyjski rynek ekonomiczną markę przypraw Galeo. Adaptację reklamy i zakup mediów powierzono rosyjskiej agencji Immedia.
Dołącz do dyskusji: Kamis kampania reklamowa w Rosji