Kaliszewski, Nawrocka i Sobczak-Wojeński w Solski Burson-Marsteller
Adam Kaliszewski, Iwona Nawrocka, Wojciech Sobczak-Wojeński dołączyli do zespołu agencji Solski Burson-Marsteller.
Na stanowisku digital strategist został zatrudniony Adam Kaliszewski, który jest odpowiedzialny za analizę i tworzenie strategii komunikacji w nowych mediach. Wcześniej pracował w serwisie zakupów grupowych MyDeal.pl. Inne doświadczenia komunikacyjne zdobywał w agencjach PR Eskadra Publica, OnBoard, Neuron i Codex Media.
Kaliszewski ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Stanowisko senior associate objęła Iwona Nawrocka, która koordynuje działania komunikacyjne dla kluczowych klientów agencji, m.in. Grycan - Lody od Pokoleń i Pizza Hut. Nawrocka wcześniej pracowała w agencjach Elżbieta Pełka Creative Services, Triple PR, Konkret PR i Pegasus Advertising.
Nawrocka ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała także na Université de Liège w Belgii.
Ponadto do zespołu healthcare practice dołączył na stanowisku client executive Wojciech Sobczak-Wojeński. Wcześniej pracował w agencji PRIMUM Public Relations, realizując działania komunikacyjne dla takich firm, jak Roche (projekty onkologiczne), Novartis (szczepienia przeciw meningokokom), Servier (Akcja „Servier dla Serca”), współpracował także z organizacjami pacjenckimi (Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, POL-ILKO) oraz z Komisją Europejską (ogólnoeuropejski projekt Ex-Smokers). Z kolei w agencji Martis CONSULTING uczestniczył w działaniach komunikacyjnych dla spółek giełdowych, m.in. J.W. CONSTRUCTION HOLDING S.A., Grupa Boryszew S.A. i Grupa Impexmetal S.A.
Wojciech Sobczak-Wojeński jest studentem piątego roku dziennikarstwa specjalizacja PR i marketing medialny) na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Kaliszewski, Nawrocka i Sobczak-Wojeński w Solski Burson-Marsteller