JWT zamyka biuro w Chicago
Agencja reklamowa JWT po 118 latach zamierza zamknąć swoje biuro w Chicago.
Należąca do holdingu WPP Group agencja tłumaczy tę decyzję "trudnym ekonomicznie okresem".
Chicagowskie biuro JWT w przeszłości zatrudniało nawet 800 osób. Największe problemy zaczęły się w 2007 roku, kiedy straciło ono swojego największego klienta - Kraft Foods.
Teraz, wraz zamknięciem biura, pracę w ciągu najbliższych 60 dni straci w nim 50 osób.
"W firmie wypełnionej pomysłami i ludźmi którzy je tworzą, strata dobrych ludzi jest najbardziej bolesną decyzją jaką może podjąć agencja. Mamy jednak nadzwyczaj trudne warunki i jako firma, nie mamy innego wyjścia niż odpowiedź na nie" - napisało szefostwo JWT w wewnętrznej notatce do pracowników biura w Chicago.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: JWT zamyka biuro w Chicago