Justyna Kowalczyk będzie reklamować odzież Crivit Pro w Lidlu
W listopadzie w sklepach Lidl pojawi się nowa kolekcja odzieży sportowej Crivit Pro. Jej ambasadorką reklamową została biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk.
Nowa kolekcja Crivit Pro będzie obejmować kilkadziesiąt produktów - zarówno ubrań (m.in. spodnie, kurtki, koszulki, czapki, skarpetki), jak i akcesoriów (w tym gogle, kaski i sprzęt narciarski). Będą dostępne w kilku wariantach kolorystycznych, w rozmiarach i wzorach dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Kolekcja Crivit Pro trafi do oferty sklepów stacjonarnych Lidla oraz uruchomionego wiosną br. sklepu internetowego, w którym dostępne są tylko produkty spoza kategorii spożywczej. Ubrania dla dzieci i młodzieży będą dostępne od 4 listopada, a dla dorosłych od 7 listopada.
- Aktywność fizyczna to zgodnie z nową piramidą żywieniową, opracowaną przez Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, podstawa naszego zdrowia i samopoczucia. Doskonale rozumiemy istotność promocji zdrowego i aktywnego stylu życia, dlatego zdecydowaliśmy się na zaprojektowanie profesjonalnej kolekcji odzieży sportowej dla całej rodziny - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej w Lidl Polska.
W najbliższym czasie ruszą działania reklamujące kolekcję. Bohaterką kampanii będzie biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk. Akcja będzie realizowana pod hasłem „Poczuj się jak mistrz!”.
Justyna Kowalczyk to kolejna znana osoba w reklamach Lidla. W latach 2012-2018 sieć sklepów reklamowali kolejno Pascal Brodnicki, Karol Okrasa, Dorota Wellman i Daria Ładocha. Natomiast wiosną ub.r. firma zaczęła serię kampanii pod hasłem „Więcej na radość z życia”, której bohaterami są autentyczni klienci Lidla.
Karol Okrasa do reklam Lidla wrócił w sierpniu br., wspólnie z dyrektorem Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej promuje produkty żywnościowe z mniejszą zawartością soli i cukru.
Kowalczyk reklamowała banki
Justyna Kowalczyk od jesieni 2015 do połowy br. była ambasadorką marketingową Santader Consumer Banku. We wrześniu br. Santader Consumer Bank zaczął się promować jako „bank od kredytów”, a w jego reklamach występuje mim Ireneusz Krosny.
Natomiast w latach 2010-2015 Kowalczyk była bohaterką reklam Polbanku (potem działającego jako Raiffeisen Polbank, a w ub.r. przejętego przez BNP Paribas).
Od marca ub.r. do lutego br. Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego br. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.
Za obsługę reklamową Lidla odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Justyna Kowalczyk będzie reklamować odzież Crivit Pro w Lidlu