Justyna Duszyńska wraca do Grupy Onet-RASP, zastąpi Adama Wilka na czele content tailors
Justyna Duszyńska objęła funkcję dyrektora zespołu content tailors w Grupie Onet-RAS Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Adama Wilka, który żegna się z firmą po 10 latach pracy.
Jako szefowa zespołu content tailors Duszyńska będzie odpowiadała za przygotowanie jego nowej strategii, zintegrowanej ze strategią sprzedażową Media Impact Polska, biura sprzedaży reklam Grupy Onet-RAS Polska. Będzie podlegała bezpośrednio Marcinowi Boroszko, CEO Media Impact Polska.
- Justyna nie tylko świetnie orientuje się w specyfice projektów specjalnych, ale również dobrze poznała naszą grupę w ciągu pięciu lat pracy w Grupie Onet zarządzając biurem reklamy. Justyna posiada ogromną wiedzę na temat branży mediowej i wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu strategii biznesowych. Bardzo się cieszę, że ekspert z taką wiedzą, kompetencjami i znajomością mediów dołącza do naszego zespołu - podkreśla Boroszko.
Poprzednio przez ponad rok szefem content tailors był Adam Wilk. Wcześniej w Grupie Onet-RAS Polska odpowiadał za uruchomienie i zarządzanie działem usług wydawniczych dla firm, a w latach 2014-2017 był kolejno dyrektorem zarządzającym markami „Auto Świat” i „Top Gear” i szefem całego segmentu motoryzacyjnego.
Obecnie Adam Wilk odchodzi z firmy. Nie podano jego planów zawodowych.
Justyna Duszyńska wraca do Grupy Onet-RASP po czterech latach
Od 2009 do połowy 2014 roku Justyna Duszyńska pracowała już w Grupie Onet. Najpierw była szefową sprzedaży specjalnej w biurze reklamy, a od połowy 2011 roku - szefową całego biura.
Wcześniej przez dwa lata była zastępcą szefa biura reklamy Burda Media Polska oraz pracowała w Interdecco Hachette Filipacchi Polska (dawny dom sprzedaży tytułów wydawnictwa Hachette) m.in. jako menedżer „Elle”.
Z kolei po rozstaniu z Grupą Onet Justyna Duszyńska założyła ze wspólnikami serwis FashionPost.pl, w którym w latach 2014-2017 była członkiem zarządu (witryna została sprzedana w lutym br.). Przez ostatnie 10 miesięcy Duszyńska pracowała w Marquard Media Polska jako dyrektor ds. sprzedaży i członek zespołu zarządzającego.
Według badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 20,85 mln realnych użytkowników i 2,63 mld odsłon. Natomiast łączna sprzedaż ogółem tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska w ub.r. wyniosła 96,84 mln egz., o 9,4 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Justyna Duszyńska wraca do Grupy Onet-RASP, zastąpi Adama Wilka na czele content tailors