Jury w „Top Model 7” bez zmian. Joanna Krupa ponownie gwiazdą show
Za stołem jurorskim siódmej edycji reality-show „Top Model. Zostań modelką”, które wraca po dwóch latach przerwy do TVN, ponownie zasiądą Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński i Marcin Tyszka, natomiast Michał Piróg pomoże uczestnikom w kulisach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
O powrocie formatu do TVN portal Wirtualnemedia.pl informował w marcu br. Jeszcze tej wiosny wystartują castingi, które wyłonią uczestników programu. Show trafi na antenę stacji we wrześniu br.
Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, gwiazdą reality ponownie ma być Joanna Krupa, która wcieli się w rolę jurorki i mentorki dla przyszłych modelek i modeli, biorących udział w programie. Oceniać uczestników „Top Model 7” będą również Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński i Marcin Tyszka, którzy także wracają do programu.
Z naszych informacji wynika, że - wbrew doniesieniom medialnym - w siódmej odsłonie formatu modowego weźmie udział Michał Piróg. Tak jak do tej pory będzie on opiekował się uczestnikami na etapie castingowym oraz wspierał ich podczas wykonywania zadań.
Ostatnią polską edycję „Top Model” można było oglądać w TVN jesienią 2016 roku we wtorki o godz. 21.30. Średnia oglądalność szóstej odsłony programu wyniosła 1,52 mln widzów, co przełożyło się na 10,93 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59.
Na razie nie wiadomo, na jaki dzień tygodnia planowana jest emisja „Top Model 7”. Obecnie w poniedziałki o godz. 21.30 TVN emituje piąty sezon serialu „Druga szansa”, który jest ostatnim, a stacja nie planuje już kontynuacji tego serialu. Zatem jesienią poniedziałkowe wieczory będą wolne.
Show „Top Model” zadebiutowało w TVN wiosną 2010 roku. Program powstaje na licencji formatu „America's Next Top Model”. Oglądalność programu malała z sezonu na sezon: szóstą serię (pokazywaną od 6 września do 29 listopada ub.r.) śledziło średnio 1,52 mln widzów, co oznacza spadek o 190 tys. widzów w porównaniu do piątego sezonu, emitowanego rok wcześniej. Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach formatu w latach 2010-2016 wyniosły 148 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejnym dużym formatem rozrywkowym szykowanym przez TVN na jesień będzie „Azja Express 3”. Ten sezon reality prawdopodobnie zyska nową nazwę, ponieważ nie będzie już realizowany w Azji. Zdjęcia do programu odbywają się wiosną, tym razem gwiazdy ścigają się w Ameryce Południowej - w Boliwii, Wenezueli i Peru. Prowadzącą pozostaje Agnieszka Woźniak-Starak. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie, nocleg oraz transport). Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od stycznia do marca br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,55 proc.
Dołącz do dyskusji: Jury w „Top Model 7” bez zmian. Joanna Krupa ponownie gwiazdą show