Joy droższy o złotówkę
Kwietniowe urodzinowe wydanie magazynu Joy (Marquard Media Polska) zdrożało o złotówkę.
Po roku obecności na rynku „Joy” podnosi cenę egzemplarzową. Po podwyżce cena magazynu kosztuje 3,90 zł. Nakład magazynu pozostaje bez zmian i wynosi 300 tys. egz.
Wzrost ceny egzemplarzowej to element przyjętej strategii wydawniczej. Kwietniowy numer ukazał się z dodatkiem „Dieta błyskawiczna 8 kg w 14 dni”.
„Specjalnie dla czytelników przygotowaliśmy również konkurs urodzinowy z cennymi nagrodami” – mówi nam Katarzyna Drągowska, Brand Manager magazynu „Joy”.
Kampania promocyjna w terminie 19.03-4.04 będzie miała miejsce w następujących mediach: Telewizja: Tvn, Tvn Style, MTV, Viva Polska, 4FUNTV, Club, Tele 5; Radio: RMF Maxxx, Eska, Eska Rock, Radio Kolor, RMI; Internet: Onet, Wirtualna Polska, Interia; Kino: sieć Multikina.
„Joy” skierowany jest do kobiet w wieku 18-34 lat. Średnia sprzedaż magazynu wynosi 251 155 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Joy droższy o złotówkę