Brave Brain tworzy Synapsy, na czele Jonasz Wiercioch
Agencja reklamowa Brave Brain utworzyła w swoich strukturach Synapsy Communication – markę, która będzie realizować działania z zakres public relations. Na jej czele stanął Jonasz Wiercioch.
Pomysłodawcą i założycielem nowego brandu jest Jonasz Wiercioch, który dotychczas był PR managerem w agencji Brave Brain. Zajmował się budową działu nowych mediów oraz bieżącą obsługą klientów.
- Wraz z CEO Brave Brain Piotrem Mazurkiewiczem doszliśmy do wniosku, że kompetencje, które udało nam się uzyskać podczas dwuletniej współpracy są na tyle duże, by stworzyć odrębny podmiot poświęcony zupełnie nowej dziedzinie marketingu. Tak właśnie powstały Synapsy Communication - tłumaczy Jonasz Wiercioch.
Synapsy Communication zajmować się będzie szeroko rozumianą komunikacją marketingową, a jej głównymi hasłami są zaangażowanie i emocje, które jako główny core działań, mają skuteczniej wprowadzać markę do świata konsumenta.
Dołącz do dyskusji: Brave Brain tworzy Synapsy, na czele Jonasz Wiercioch