Jolanta Przetaczek awansowała w agencji abanana
Jolanta Przetaczek, po kilku latach pracy jako social media manager w agencji „techcreative” abanana, będącej częścią Grupy Eura7, awansowała na stanowisko seniora.
Od ponad pięciu lat Jolanta Przetaczek realizuje strategię „więcej niż social media”, łącząc innowacyjne podejście ze zrozumieniem trendów oraz mechanizmów
funkcjonujących w mediach społecznościowych. W tym czasie była odpowiedzialna za prowadzenie licznych projektów dla takich marek, jak Tesco Polska, Sokołów, Verbena, Drożdże Babuni, Edu Bears.
- Jola zawsze stawia na jakość i nie boi się podejmować odważnych decyzji. Każda jej strategia jest dokładnie przemyślana, a jednocześnie pełna kreatywnych pomysłów, które doskonale odpowiadają na potrzeby klientów. Cieszymy się, że nadal będzie z nami realizować najważniejsze projekty, tym razem z jeszcze większym wpływem na kierunek działań – mówi Agnieszka Skrabalak, head of social media w abanana.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W nowej roli senior social media managera Jolanta Przetaczek będzie nadzorować kompleksowe strategie komunikacji w mediach społecznościowych oraz współtworzyć zespół odpowiedzialny za realizację strategicznych projektów dla kluczowych klientów agencji. Jej priorytetem pozostanie poszukiwanie nowatorskich i efektywnych rozwiązań, które pomogą markom wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku digital.
Dołącz do dyskusji: Jolanta Przetaczek awansowała w agencji abanana