SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej, promującej najnowszą kolekcję marki Reserved (LPP). Głównymi bohaterkami spotu "Call for Dance" zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.

Kampania Reserved ruszyła w pierwszych dniach września. Jej hasło "I Can Boogie" nawiązuje stylistyką do lat 60. i 70.,  w rolach głównych znajdują się bohaterki, które mają "biust i talię". W premierowej, musicalowej odsłonie, aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas śpiewały hit "I can Boogie".

W drugiej etiudzie, "Call for Dance", przenosimy się do centrum Warszawy, do zabytkowego budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Tam bohaterki wykonują spontaniczny, radosny taniec. W tle słychać francuską piosenkę zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”. Spot można oglądać w internecie.

Film koresponduje ze stylem retro, który zobaczymy w nowej kolekcji Reserved. Jest duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi, wprowadzono miniaturowe akcesoria.

W ramach kampanii zostaną opublikowane łącznie trzy mini-etiudy. Premiera ostatniej 27 września. Produkcją reklamy zajęła się Warsaw Creatives. Spoty wyreżyserował Gordon von Steiner, za zdjęcia odpowiada Stuart Winecoff.

Dołącz do dyskusji: Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olga
Ta kampania wyszła naprawdę dobrze. Obie części dobrze zrobione, z pomysłem. Kuig i Damas świetnie odnajdują się w swojej roli. Czekam na kolejną odsłonę.
odpowiedź
User
MMusial
Realizacja spotów na najwyższym poziomie. Reserved ostatnio umie kręcić dobre video.
odpowiedź
User
binnie
Ciekawa reklama, mało u nas tak oryginalnych produkcji.
odpowiedź