Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi
Marka Dafi (dzbanki i butelki filtrujące) stworzyła wraz z agencją mediowo-kreatywną BeDigital akcję specjalną „Mistrzowie oszczędzania”, której celem jest pokazanie, jak dużo można zaoszczędzić dzięki filtrowaniu wody z kranu, w przeciwieństwie do kupowania wód butelkowanych. Twarzami akcji są Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
Dafi w najnowszej kampanii wprowadza specjalną promocję na dzbanki filtrujące oraz skorzystała ze wsparcia wizerunku gwiazd. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor stali się twarzami „Mistrzów oszczędzania” - akcji specjalnej, mającej na celu uświadomienie konsumentom, jak wiele można zaoszczędzić filtrując wodę z kranu, a nie kupując jej w jednorazowych butelkach.
Oprócz korzyści finansowych, kampania zwraca również uwagę na aspekt ekologiczny, dotyczący nadmiernej zużycia plastiku podczas kupowania wód butelkowanych w jednorazowych opakowaniach. Podczas trwania działań marketingowych Klienci mogą kupić nowy dzbanek filtrujący w obniżonej cenie oraz filtry w atrakcyjnych wielopakach.
Agencja BeDigital pomogła w przygotowaniu materiałów dla całej kampanii, odpowiadała m. in. za przygotowanie KV, briefu na sesję zdjęciową oraz przygotowanie spotu (digital).
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor równolegle występują w reklamie drażetek Tic Tac.
Dołącz do dyskusji: Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi