SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Jabłczyńska reklamuje kosmetyki Venus jako „mój codzienny wybór”

Trwa kampania reklamowa kosmetyków Venus (produkowanych przez firmę PharmaCF) z udziałem ambasadorki tej marki, aktorki Joanny Jabłczyńskiej. Akcję - obejmującą prasę, outdoor, internet oraz telewizję - producent przygotował wspólnie z firmami Best Brands PR, FDR Studio, Media On, Clear Channel i Studio IP.

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Mój codzienny wybór. Polecam, Joanna Jabłczyńska”. Prezentowane są w niej emulsje i żele hipoalergiczne Venus do higieny intymnej. Joanna Jabłczyńska jest ambasadorką reklamową tej marki od ponad roku.

Akcja reklamowa trwa od początku sierpnia na outdoorze (nośniki citylight i citytraffic w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście i Szczecinie, reklamy na autobusach miejskich w Krakowie i Warszawie), prasie („Przyjaciółka”, „Claudia”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Show”, „Grazia”, „Viva!”, „Gala”, „Party”, „Flesz”) oraz internecie (m.in. konkurs i inne aktywności na facebookowym fanpage’u VenusKosmetyki). Ponadto od połowy września w TVP2 i TVN będzie emitowany billboard sponsorski z udziałem Joanny Jabłczyńskiej.

Zdjęcia do kampanii wykonał Sebastian Wolny ze Studio IP, billboard sponsorski wyprodukowało FDR Studio (kreacją i produkcją zajęli się Joanna Orleańska i Paweł Orleański), grafiki do reklam outdoorowych przygotował Mariusz Kowalczyk z Creatywni.pl, a do działań na Facebooku - Anna Stefańska z Labo Design.

Za działania public relations, w social media, planowanie aktywności w prasie oraz wsparcie koncepcyjne i kreatywne odpowiada agencja Best Brands PR, natomiast za planowanie innych mediów - firmy Media On i Clear Channel.

Dołącz do dyskusji: Joanna Jabłczyńska reklamuje kosmetyki Venus jako „mój codzienny wybór”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Turysta
Tak jak niedawno reklamowała "Tunezja - jadę tam"? Wiarygodność reklamowa tej Pani jest dla mnie zerowa.
odpowiedź