Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio i Mariusz Mac w świątecznej kampanii Pepsi (wideo)
W digitalową odsłonę świątecznej kampanii marki Pepsi (PepsiCo Poland) zaangażowano ekipę influencerów - Jessicę Mercedes, Jakoba Kosela, Julię Dyzio oraz Mariusza Mac, stojących za przedświątecznym zaginięciem Pepsi z chatki Elfów. Za realizację akcji odpowiada agencja Artegence.
Głównymi bohaterami kampanii są świąteczne Elfy, które w teaserowym spocie zajęte przygotowaniami odkryły, że z ich chatki zniknęła Pepsi, odłożona wcześniej na święta. Zastanawiały się, czy któryś z nich mógł wypić cały zapas napoju, ponieważ nie mógł się już doczekać smaku Bożego Narodzenia.
Okazało się jednak, że za zniknięciem puszek stała, dobrze znająca się także prywatnie, ekipa influencerów – z Jessicą Mercedes i Jakobem Koselem na czele. Na szczęście dla Elfów, ekipa zdążyła jednak dostarczyć zapasy świątecznej Pepsi na czas.
Oba spoty są preludium do konkursu #PepsiNaŚwięta, realizowanego przez markę na Instagramie, w którym do wygrania są świąteczne zestawy Pepsi od każdego z Elfów. W konkursie może wziąć udział każdy, kto w święta odnajdzie swój smak – wystarczy, ze opublikuje na Instagramie zdjęcie swojej Pepsi z hashtagiem #PepsiNaŚwięta.
Aktywacja startuje 12 grudnia br.
Akcja jest dopełnieniem trwającej od 19 listopada kampanii ATL-owej „W Święta znajdź swój smak”. Pierwsze działania w digitalu rozpoczęły się 24 listopada, natomiast spot z udziałem influencerów opublikowany został 10 grudnia. Kampania potrwa do końca roku.
Działania digitalowe realizowane są z użyciem angażujących placementów dla target grupy w popularnych mediach społecznościowych, tj. na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz na YouTubie. Na tym ostatnim można obejrzeć w całości wszystkie dedykowane kampanii spoty.
Kampania nawiązuje również do trwającej od września promocji, w ramach której do sprzedaży trafiły puszki i butelki Pepsi z oprawą nawiązującą do opakowań tego napoju z sześciu poprzednich dekad.
Obsługą marketingową Pepsi w Polsce zajmują się firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja spotów), Artegence (działania w internecie), Pink Pepper Media (materiały POS), Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania public relations). Za produkcję wspomnianych spotów odpowiada Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio i Mariusz Mac w świątecznej kampanii Pepsi (wideo)